Saturday, January 1, 2011

** taHun baRu,waJaH baRu **

Terima kasih pada Allah atas segala nikmat...
Berkat nikmatNya dapat lagi kita bernafas di Bumi Cinta ini...Alhamdulillah.
Banyak kenangan yang telah terlakar sepanjang tahun 2010...
Sentiasa tersemat dalam qalbu ini...InsyaAllah.
Semoga tahun ini mencipta lebih banyak lagi  memori indah...Ameen.
Erm,sempena tahun baru ni setiap insan pasti membina azam baru untuk menjadi hamba yang lebih baik dari sebelumnya...kan3??
Lebih tepat lagi,berhijrah...Hijrah menuju Allah...Moga lebih dekat denganNya.
Maka dengan itu,blog saya pun telah berhijrah ke wajah baru...huhu
Saya harap lebih banyak coretan hati dan p'kongsian ilmu saya tatapkan buat semua yang sudi ziarah ke laman blog saya ni...Moga dapat manfaat bersama...Ameen...


Di sini saya tatapkan sedikit dari kenangan indah sepanjang tahun 2010...
Kenangan terindah bersama KTI...

~ Kau Dihatiku 3 di Rumah Penyayang Bakti ~

~ Rehlah KTI...waktu ni kat ladang teh ~

~  Bersalaman sebelum berpisah ~

~ Cover album muslimat KTI...beli jgn x beli ~
~ Singgah di Lata Iskandar sebelum pulang ~
~ Ziarah Mahabbah di rumah kak Jannah, isteri allahyarham ustaz Asri Rabbani ~
~ Aktivit KTI terakhir utk tahun 2010,konvoi raya...agak sedih sbb xrmai yg dpt join ~
 Selamat Tinggal 2010...
Ahlan Wasahlan 2011...

No comments:

Post a Comment